Srebrny Laur Klienta 2006

Srebrny Laur Klienta 2006 logo

Korporacja Point S której członkiem jest UNIGUM, otrzymała Srebrny Laur Klienta 2006 w kategorii: "Sieci Auto Centrum". Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie badań prowadzonych przez Przeglad Gospodarczy.

Od stycznia do czerwca 2006 przeprowadzono badania w formie ankietowej. Pozwolily one na wyłonienie najpopularniejszych usług i produktów na rynku. Klienci uczestniczący projekcie wytypowali serwisy, które ich zdaniem sa najlepsze na rynku, z uslug których najczęściej korzystają i które ich zdaniem sa godne polecenia.

Jest to dla nas szczególne wyróżnienie i dowód uznania, mobilizujący do dalszej pracy i rozwoju. Serdecznie dziękujemy uczestnikom badań, którzy docenili, jakość usług oraz paletę produktów oferowanych przez serwisy Point S UNIGUM.


Srebrny Laur Klienta 2006
Srebrny Laur Klienta 2006

"Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż przynosi firmom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty lub usługi są obecnie liderami popularności w swojej grupie?Przyznane godła są potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie, można powiedzieć, formą zbiorowej rekomendacji.


Udostępnij


Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych