Bridgestone rusza z kampanią Olimpijską

Bridgestone, jako Globalny Partner Olimpijski z dumą inauguruje w Polsce kampanię „PODĄŻAJ ZA MARZENIAMI, bez względu na wszystko”. Ambasadorami marki jest dwoje polskich olimpijczyków: Maciej Kot drużynowy mistrz świata w skokach narciarskich oraz Joanna Jóźwik finalistka biegu na 800 metrów w Rio 2016.

Bridgestone rusza z kampanią Olimpijską

Ich zmagania i osiągnięcia są ucieleśnieniem misji firmy Bridgestone, jaką jest zapewnianie naszym klientom bezpieczeństwa i pewności, niezależnie od tego, jak wymagająca jest ich podróż. Celem akcji jest motywowanie ludzi w każdym wieku, o różnych zdolnościach i pasjach aby, mimo przeciwności napotykanych na drodze, spełniali swoj marzenia.

Maciej Kot, który już za miesiąc będzie reprezentował Polskę na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Pjongczangu, przyznał, że w przeszłości, musiał zmagać się z brakiem pewności siebie i wiary we własne umiejętności, aby odbudować formę.

Kiedy dowiedziałem się, że nie zostałem powołany do reprezentacji Polski jadącej na mistrzostwa świata, miałem naprawdę czarne myśli, rozważałem nawet zakończenie sportowej kariery. Byłem w bardzo kiepskim stanie psychicznym. Wiedziałem, że muszę zmienić nastawienie, aby osiągnąć swoje cele. Kosztowało mnie to bardzo dużo wysiłku. Teraz już wiem, że z odpowiednim podejściem, mogę pokonać każdą przeszkodę i zrealizować marzenie o olimpijskim medalu – powiedział Maciej Kot.

Joanna Jóźwik od dziecka marzyła o zdobyciu medalu na igrzyskach olimpijskich. Kiedy skończyła 18 lat przeprowadziła się z rodzinnej miejscowości na podkarpaciu do Warszawy. Była to dla niej bardzo trudna decyzja, ale w stolicy mogła liczyć na o wiele lepsze warunki do treningów. Zmiana szybko opłaciła się i już w 2014 roku zdobyła brązowy medal mistrzostw Europy i awansowała do finałowego biegu mistrzostw świata. Ponadto mimo trapiących ją kontuzji, zdołała odbudować formę w idealnym momencie – na igrzyska olimpijskie Rio 2016. Właśnie tam pobiła swój rekord życiowy i zajęła bardzo dobre piąte miejsce w finale na 800 metrów.

– Nie zawsze było mi łatwo. Musiałam stawić czoła wielu wyzwaniom, ale zawsze wierzyłam w siebie. Dalej będę ciężko pracować, żeby spełnić swoje sportowe marzenia, bez względu na wszystko – skomentowała swoją historię Joanna Jóźwik.

Bridgestone pozostanie Globalnym Partnerem Olimpijskim przez kolejnych 7 lat. Współpraca obejmie Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang w 2018 roku, Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku, Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie w 2022 roku oraz Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku.


Źródło: Bridgestone
Udostępnij

Bridgestone

Konsola diagnostyczna Joomla!

Sesja

Informacje o wydajności

Użycie pamięci

Zapytania do bazy danych