4 marca podczas tegorocznych targów Genewa Motor Show, Bridgestone podpisał umowę o współpracy z LeasePlan, autoryzowanym dostawcą usług motoryzacyjnych w Europie.

Ogólnoeuropejska umowa zagwarantuje centralne zarządzanie zaopatrzeniem, sprawny proces administracyjny i profesjonalny system raportowania – komentuje korzyści wynikające z umowy Kenji Shoda, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bridgestone Europe.
Specyfikacje zamówień zostaną ustalone pomiędzy europejskimi oddziałami Bridgestone i lokalnymi operatorami flot LeasePlan jednostkowo dla każdego z rynków, począwszy od Belgii, Włoch, Hiszpanii, Holandii i Wielkiej Brytanii. Brit Schoenenberger, Dyrektor Zarządzający Działu Zaopatrzenia LeasePlan podkreśla: Jako numer 1 w Europie w leasingu i zarządzaniu pojazdami jesteśmy zadowoleni, że związaliśmy się z liderem branży oponiarskiej i gumowej na świecie. Współpraca zapewni obu stronom zwiększenie wydajności i dalszą poprawę jakości usług.
Umowa z LeasePlan to ważny krok w strategii Bridgestone, zmierzającej do rozwinięcia sieci sprzedaży detalicznej i osiągnięcia jeszcze silniejszej pozycji poprzez autoryzowane sieci dealerskie firm leasingowych. Bridgestone rozwija także własne kanały sprzedaży, również ogólnoeuropejską sieć serwisów First Stop z 1.600 punktami w 23 krajach – jako oficjalnych usługodawców dla firm leasingowych i zarządzających flotami samochodowymi.
Źródło: Bridgestone