Continental otrzymała nagrodę Deutsche Post za podniesienie poziomu usług przeznaczonych dla floty pojazdów pocztowych. O laury ubiegało się 40 000 dostawców.
Niedawno dział zakupów Deutsche Post World Net wręczył nagrody swoim najlepszym dostawcom. Są one elementem wszechstronnego systemu zarządzania dostawcami i stanowią kamień milowy na drodze rozwijania przez Deutsche Post World Net strategicznych, partnerskich stosunków handlowych.Deutsche Post od roku 2005 prowadziła intensywne oceny swoich dostawców. Najważniejszym bodźcem było, obok optymalizacji kosztów, podniesienie jakości i elastyczności łańcucha dostaw. Niemiecka Poczta ma ponad 40 000 dostawców, spośród których wybrano dziewięciu i wyróżniono nagrodami za realizowane przez nich usługi. W kategorii dostawców, którzy najbardziej podnieśli poziom usług, wyróżnienie otrzymały Continental Commercial Vehicles Fleet Business oraz amerykańska agencja pracy tymczasowej Staffmark.
Ocenę przeprowadzili wewnętrzni partnerzy biznesowi oraz eksperci z działu zakupów Grupy. Continental otrzymała nagrodę za podniesienie poziomu obsługi floty pojazdów.
Źródło: Continental