Grupa Goodyear Polska rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową opon dwóch swoich marek premium: Goodyear i Dunlop. Działania reklamowe obejmą prasę, telewizję oraz internet.
Kampania obu marek rozpocznie się 16 marca i potrwa do połowy kwietnia.„W tegorocznej kampanii skupiamy się na promocji najnowszych, innowacyjnych produktów, zachowując ten sam, zabawny i lekki styl, który cechuje reklamy Goodyeara. Dodatkowo chcemy przypomnieć kierowcom, że nasze opony spełniają najwyższe wymagania w zakresie osiągów i właściwości jezdnych, a przede wszystkim bezpieczeństwa, promując hasło ‘Razem bezpieczniej’” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Senior Brand Manager marek Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Goodyear – innowacyjne opony
Kampania Goodyeara będzie poświęcona promocji dwóch nowych opon letnich Goodyeara: OptiGrip oraz EfficientGrip. Kampania OptiGrip będzie podkreślać główne właściwości nowej opony decydujące o jej bezpieczeństwie. Opona odsłania nowy bieżnik w miarę zużycia i zapewnia nawet
o 20% lepsze hamowanie na mokrej nawierzchni.
Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot, który będzie emitowany w kanałach tematycznych m.in. w TVN Turbo, Canal+, National Geographic Channel, czy Discovery. Reklamy prasowe będą publikowane w tygodnikach opinii („Newsweek”, „Polityka”), tygodnikach i miesięcznikach motoryzacyjnych („Auto Świat”, „Motor”, „Auto Moto”, „Auto Motor i Sport”, „Top Gear”), a także miesięcznikach lifestylowych („Logo”, „Playboy”). Działania w internecie obejmą najpopularniejsze portale, m.in. Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl i Gazeta.pl.
Kampania opony EfficientGrip wskazuje na podstawową cechę opony, czyli większą oszczędność paliwa, która równa się rzadsze tankowanie. Reklamy EfficientGrip obecne będą w prasie, m.in. w tygodnikach opinii („Newsweek”, „Polityka”), tygodnikach i miesięcznikach motoryzacyjnych („Auto Świat”, „Motor”, „Auto Moto”, „Auto, Motor i Sport” oraz lifestylowych („Men's Health”). Z kolei w Internecie kampania obejmie takie portale jak Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl
i Gazeta.pl.
Dodatkowo kampania Goodyeara będzie wspierana materiałami POS m.in. standami, plakatami i ulotkami.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dunlop – poczuj drogę z SP Sport FastResponse
Kampania opon marki Dunlop kładzie szczególny nacisk na Touch Technology – innowacyjne rozwiązanie, które zastosowano w najnowszych oponach Dunlop SP Sport FastResponse. Dzięki niemu, kierowca zdecydowanie lepiej czuje drogę podczas prowadzenia samochodu, a więc doświadcza szczególnych doznań z jazdy, i co najważniejsze, zwiększa swój wpływ na bezpieczeństwo.
Reklamy Dunlopa ukażą się w prasie, w magazynach motoryzacyjnych („Auto Moto”, „KMH”, „GT”, „Top Gear”, „Auto Motor i Sport”) oraz lifestylowych („Logo”, „Men’s Health”, „Playboy”). Wsparciem będą materiały POS m.in. plakaty i ulotki.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires Polska oraz Agencję S4. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dunlop, marka należąca do koncernu The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym ze światowych liderów produkcji opon klasy high i ultra-high performance. Doświadczenie w sportach motorowych pozwala na opracowywanie innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w oponach używanych do codziennej jazdy. Stawiając sobie za cel osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy, Dunlop oferuje wszystkim kierowcom jakość i wytrzymałość właściwą najnowszym generacjom technologii dostępnych w przemyśle oponiarskim, w tym opony z technologią RunOnFlat, które zakładane są w tak cenionych samochodach jak BMW 1 czy BMW 5. Opony Dunlopa oferowane są jako wyposażenie oryginalne takich marek, jak Alfa Romeo, AMG, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes, Porsche czy TVR.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 25 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 75.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Źródło: Goodyear