Opona Continental HD Hybrid w 2011r. poszerza swoje możliwości. Jako uniwersalna opona do użytku regionalnego oraz na długich dystansach znalazła swoje miejsce na europejskim rynku transportowym.
Ta wyróżniająca się wśród innych opona ciężarowa dostępna jest także w całej gamie rozmiarów jako opona bieżnikowana - ContiRe.
Dzięki kombinacji rowków i bloków bieżnika HD Hybrid idealnie sprawdza się we wszystkich zwykle spotykanych warunkach eksploatacji pojazdów ciężkich. Trójwymiarowa struktura bieżnika oparta jest na wyjątkowym zamyśle konstrukcyjnym o stałych proporcjach wzoru bieżnika. Od początku użytkowania aż do samego końca bieżnik opony HD Hybryd, składający się z rowków i bloków, zapewnia najniższy możliwy opór toczenia, a w rezultacie - najniższe możliwe zużycie paliwa.
W ciągu całego okresu użytkowania opony rowkowe elementy bieżnika stają się powoli lamelami, które gwarantują wysoką przyczepność. Wraz z postępem zużycia lamele, początkowo mające kształt kropli deszczu, stają się rowkami. W rezultacie liczba przyczepnych lameli i szczególnie cicho pracujących rowków w bieżniku nie ulega zmianie przez cały okres użytkowania opony HD Hybrid. Dodatkowa struktura bloków gwarantuje, że ta uniwersalna opona o znakomitych właściwościach trakcyjnych pokazuje cały swój potencjał nawet poza autostradami, w trudnych warunkach pogodowych.
Dzięki wszechstronności oraz szerokiej gamie rozmiarów HD Hybrid od Continental zdobyła duży udział w europejskim rynku pojazdów ciężkich - a wszystko wskazuje na to, że będzie się on zwiększał. Podobnie jak inne regularne typy opon z niedawno wprowadzonej, innowacyjnej drugiej generacji produktów Continental, HD Hybrid jest teraz dostępna także we wszystkich rozmiarach jako opona bieżnikowana ContiRe. Tym samym HD Hybrid prezentuje się w kolejnej odsłonie jako opona o dwóch obliczach, kontynuująca swoją karierę już jako nowy produkt.