Goodyear powiększa portfolio produktów NextTread do bieżnikowania na gorąco o opony do transportu regionalnego – Goodyear Regional RH II.
Nowe ogumienie będzie dostępne w trzech najpopularniejszych rozmiarach: 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 – w przypadku opon RHD II na oś napędową i w cieszącym się dużym powodzeniem rozmiarze 385/65R22.5 w przypadku opon RHT II dla naczep. Tym samym Goodyear po raz kolejny pomaga operatorom flot skutecznie ograniczać koszty.
Nowe opony do bieżnikowania na gorąco NextTread RH II produkowane są z użyciem tych samych wzorów bieżnika co nowe opony Goodyear Regional RHD II i RHT II. Warto jednak pamiętać, że tajemnica ich trwałości tkwi w specjalnym procesie produkcji, który składa się z kilku etapów. Na początku na istniejącą osnowę nakłada się niewulkanizowaną gumę bieżnika. Opona jest następnie podgrzewana w formie, w której guma ulega wulkanizacji i tworzy nowy bieżnik. Dzięki temu, odtwarzając wzór bieżnika produktów nowych, opony serii NextTread RH II zapewniają długie przebiegi, a tym samym zmniejszają koszt na kilometr.
Co ważne, w wytwarzaniu produktów NextTread można stosować nie tylko osnowy Goodyear Dunlop, lecz także innych producentów, w zależności od modelu i stanu. Obecnie na rynku są dostępne opony NextTread RHD II w rozmiarach 315/80R22.5, 315/70R22.5 i 295/80R22.5 oraz NextTread RHT II w rozmiarze 385/65R22.5. Wszystkie artykuły do bieżnikowania na gorąco NextTread powstają w zakładach bieżnikowania Goodyear Dunlop w Riom we Francji, Wittlich w Niemczech i Wolverhampton w Wielkiej Brytanii. Warto też podkreślić, że w procesie bieżnikowania na gorąco Goodyear Dunlop stosuje te same wysokie normy jakościowe co przy produkcji nowych opon.