Kultowa marka opon Firestone oraz Sofar Sounds połączyły siły, aby w lutym i marcu tego roku zorganizować pięć ekskluzywnych koncertów w kilku miastach Europy. Jeden z nich odbędzie się w Warszawie.
Sofar to skrót od „songs from a room”. Idea trzymanych do ostatniej chwili w tajemnicy małych koncertów zrodziła się w 2009 roku w Londynie. Dwójka przyjaciół zaczęła organizować niewielkie wydarzenia, podczas których publiczność zamiast skupiania się na swoich smartfonach i głośnych rozmowach, mogła w pełni zaangażować się w interakcję z artystą. W ciągu 9 lat Sofar zawitał do ponad 350 miast na całym świecie. W Polsce koncerty odbyły się m.in. w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu. Dla wąskiej grupy fanów wystąpili dotąd tacy muzycy jak Brodka, XXANAXX, Kortez, Ralph Kaminski czy Fismoll.
„Sofar by Firestone” przekształca codzienne przestrzenie – od domowych salonów po sklepy i podziemia restauracji – w małe sale koncertowe. Entuzjaści muzyki będą mieli niepowtarzalną szansę przeżycia porywających koncertów w niewielkim gronie i kameralnym otoczeniu. Wszystkie występy do ostatniej chwili są owiane tajemnicą. Miejsca, w których się odbędą, zostaną zdradzane w ostatniej chwili, a tożsamość artystów będzie ujawniona dopiero po rozpoczęciu każdego z koncertów organizowanych w lutym i marcu 2018 roku w Warszawie, Mediolanie, Barcelonie, Paryżu i Hamburgu.
Wspólne doświadczenie muzyczne
Zarówno Firestone, jak i Sofar Sounds postrzegają muzykę na żywo jako unikalny sposób na jednoczenie ludzi z różnych krajów i kultur. „Cieszymy się, że mamy partnera, który wierzy w moc muzyki i podziela nasze wartości” – wyjaśnia współzałożyciel Sofar Sounds, Rafe Offer. „Dzięki ‘Sofar by Firestone’ kontynuujemy tworzenie przyjaznych przestrzeni, które zachęcają ludzi z różnych społeczności do doświadczania magii muzyki na żywo”. Firestone łączy ludzi poprzez muzykę już od 1928 roku, kiedy to założyciel Harvey Firestone uruchomił pierwszy w historii sponsorowany program radiowy –
Voice of Firestone.
„Współcześnie Firestone wciąż korzysta ze swojego ponad stuletniego doświadczenia w produkcji niezawodnych opon oraz czerpie inspirację z tradycji wspierania młodych talentów – przekonuje Thierry Jupsin, Brands Marketing Director. „Współtworzymy wiele wydarzeń muzycznych – od wielkich festiwali organizowanych w ramach Firestone Music Tour po kameralne wydarzenia, takie jak Sofar Sounds” – dodaje.
Weź udział w wydarzeniu dla niewielkiej grupy fanów
Każdy miłośnik muzyki, szukający wyjątkowych doznań, może wygrać bilety na koncert „Sofar by Firestone” w Warszawie. Wystarczy uważnie obserwować fanpage Firestone na Facebooku oraz stronę
www.sofarsounds.com. Za ich pośrednictwem zostanie podana data i miejsce koncertu oraz wszystkie istotne informacje.