Firma Hankook, producent opon klasy premium, wprowadza na rynek europejski nowe ogumienie na oś napędową autobusów dalekobieżnych pod nazwą SmartTouring DL22. Dzięki temu, jak i dostępnemu już modelowi SmartTouring AL22 firma Hankook będzie dysponować kompletną ofertą produktów przeznaczonych do autobusów dalekobieżnych.
W ten sposób przedsiębiorstwo reaguje na rosnące znaczenie długodystansowych podróży autokarowych oraz wzrost popytu na zaawansowane technologicznie opony do autobusów, oferujące niskie opory toczenia, wysoki komfort jazdy i prowadzenia.
Dzięki wprowadzeniu na rynek nowego modelu SmartTouring DL22 firma Hankook, producent opon klasy premium, może zaoferować klientom obsługującym floty autobusów kompletną gamę ogumienia dalekobieżnego. Przedsiębiorstwo reaguje na rosnące znaczenie długodystansowych podróży autokarowych, uzupełniając swoją ofertę dla segmentu autobusów dalekobieżnych o opony na oś napędową.
Model SmartTouring DL22 odznacza się niezwykle niskim poziomem hałasu. To z kolei przyczynia się do wysokiego komfortu jazdy. Specjalny wzór bieżnika gwarantuje równomierne zużywanie się opon w czasie ciągłego użytkowania, wysoki przebieg i długi okres użytkowania. Podobnie jak w przypadku większości opon firmy Hankook na oś napędową, nowe całoroczne ogumienie ma oznaczenie M+S i symbol płatna śniegu (3PMSF). Trójwymiarowe lamele ułożono w kształcie litery „V” w celu zapewnienia najlepszej przyczepności i właściwości trakcyjnych na ośnieżonych i mokrych nawierzchniach, nie wpływając negatywnie na przebieg. Technologia lameli zastosowana w modelu SmartTouring DL22 zapewnia także dobrą przyczepność boczną i wzdłużną, a także stabilność boczną i kierunkową. Niskie opory toczenia opon SmartTouring DL22 zwiększają oszczędność paliwa.
Producent ogumienia nadal oferuje między innymi sprawdzone i cieszące się zaufaniem opony miejskie AU03+ na krótkie, jak i średnie dystanse. Model ten zaprojektowano specjalnie z myślą o częstym zatrzymywaniu się i ruszaniu w mieście i na drogach wiejskich. Ogumienie to sprawdza się szczególnie w kursujących regularnie autobusach miejskich. W ostatnim czasie wzmocniono także ścianki boczne. Pozwoliło to zagwarantować jeszcze bezpieczniejsze i wydajniejsze użytkowanie podczas jazdy w mieście. Dodatkowo ścianki boczne otrzymały jeszcze szerszy i głębszy wskaźnik, który pozwala chronić opony przed uszkodzeniami, spowodowanymi zwłaszcza stycznością ze żwirem czy kamieniem krawężnikowym. Opony całoroczne dostępne są w rozmiarze 275/70R22,5 i mają oznaczenie M+S oraz symbol płatka śniegu (3PMSF).