Marka otrzymała prawa do znaków towarowych Ligi oraz wyłączność na promocję podczas wybranych wydarzeń sezonu NHL i poza nim, m.in. podczas rozgrywek o Puchar Stanleya, NHL Draft, NHL Award Show i meczu NHL All-Star 2009.
- Jako jedna z wiodących organizacji sportowych, jesteśmy zaszczyceni partnerstwem z liderem, jakim jest Bridgestone - mówi Keith Wachtel, Wice-Prezes NHL, dział Corporate Sales & Marketing.
- Członkowie NHLPA są rozpoznawalni na całym świecie jako najlepsi gracze hokeja. Grupa Bridgestone to światowy lider branży oponiarskiej i gumowej. Dlatego nasza współpracato naturalne partnerstwo - mówi Mike Ouellet, Kierownik do Spraw Biznesowych NHLPA.
Jako partner NHL, NHLPA i Hockey Hall of Fame chcemy dotrzeć do fanów hokeja oczywistym przesłaniem: ‘tylko z Bridgestone możesz wykorzystać w pełni możliwości swojego samochodu - dodaje Phil Pasci, Wice-Prezes działu Consumer Tire Marketing, Bridgestone Firestone North American Tire.
We współpracy z NHL i NHLPA, Bridgestone wsparło dotychczas wiele wydarzeń sportowych. Marka stała się Oficjalnym Sponsorem Super Bowl, NFL Pro Bowl i NFL International Series Game. Jest również oficjalną oponą PGA TOUR i sponsorem Mistrzostw Świata w Golfie-Bridgestone Invitational. Wspiera także drużyny regionalne: Tennessee Titans i Nashville Predators. Firestone to z kolei Oficjalna Opona Indianapolis 500-Mile Race® oraz wyścigów IndyCar i IndyPro.
O Firestone North American Tire, LLC:
Bridgestone Firestone North American Tire, LLC (BFNT) z siedzibą w Nashville jest filią Bridgestone Americas Holding, Inc. BFNT projektuje, produkuje i sprzedaje opony Bridgestone i Firestone. Firma zaopatruje w opony pojazdy osobowe, ciężarówki, pojazdy dostawcze, terenowe, motocykle, pojazdy rolnicze oraz inne w całej Ameryce Północnej.
O Bridgestone Firestone Canada Inc.:
Bridgestone Firestone Canada Inc. (BFCA) z siedzibą w Mississauga (Ontario) to firma stowarzyszona z Bridgestone Firestone North American Tire, LLC (BFNT) i filią Bridgestone Americas Holding, Inc.
O NHL:
National Hockey League, założona w 1917, jest drugą najstarszą z czterech profesjonalnych lig sportów drużynowych w Ameryce Północnej. Dzisiaj NHL składa się z 30 Klubów Członkowskich z graczami z ponad 20 krajów na świecie. Według przeprowadzonych badań fani NHL są młodsi, lepiej wykształceni oraz częściej korzystają z dostępu do mediów cyfrowych aniżeli fani innych sportów.
NHL każdego sezonu, stanowi rozrywkę dla ponad 100 milionów fanów, kibicujących z trybun i przed telewizorami. Rozgrywki NHL są transmitowane przez stacje telewizyjne: VERSUS, NBC, TSN, CBC, RDS, RIS, NASN, NHL Network i HDNet oraz rozgłośnie radiowe Westwood One i XM Radio.
Więcej informacji na NHL.com .
O NHLPA:
National Hockey League Players’ Association (NHLPA) to stowarzyszenie skupiające graczy National Hockey League (NHL). NHLPA wspiera ich w różnych dziedzinach, jak: prawo pracy, licencjonowanie produktów, marketing, hokej międzynarodowy i relacje społeczne.
NHLPA uruchomiła w 1999 roku przy pomocy funduszu Goals & Dreams program o wartości 15 milionów dolarów amerykańskich. NHLPA ufundowała pełne zestawy sprzętu hokejowego dla ponad 8.000 dzieci z ubogich rodzin w 17 krajach oraz pomogła przy modernizacji i budowie setek obiektów na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji na temat NHLPA, odwiedź nhlpa.com .
Źródło: Bridgestone