Grupa Goodyear w Polsce rozpoczyna zimową kampanię reklamową swoich marek premium: Goodyear i Dunlop. Działania będą prowadzone w mediach drukowanych oraz internecie.
Kampania Goodyeara jest związana z promocją najnowszej opony zimowej Goodyear UltraGrip Performance 2. Reklamy prasowe będą publikowane w październiku i pierwszej połowie listopada, m.in. w tygodnikach „Newsweek” i „Polityka” oraz miesięcznikach: „Auto Świat”, „Auto Motor i Sport”, „Logo”, „Men's Heath”, „Playboy” i „Top Gear”. Reklama podkreśla najważniejsze właściwości opony, w tym krótszą o 8% drogę hamowania na śniegu oraz nawiązuje do wyników badań opony, przeprowadzonych przez organizację TÜV SÜD Automotive, jednego z wiodących w świecie dostawców usług testowych i doradczych.„Reklama w zabawny, lekki sposób ma przypominać o zbliżającej się zimie i trudnościach, z jakim będą musieli zmierzyć się w związku z tym kierowcy. Opony Goodyera to nie tylko większe bezpieczeństwo, ale także mniej sytuacji stresowych, na które narażony jest kierowca podczas jazdy po śniegu” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Senior Brand Manager marek Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Dodatkowo do końca października br. Goodyear będzie kontynuował tegoroczne działania na rzecz polepszania bezpieczeństwa na polskich drogach, w ramach których, wspólnie z tygodnikiem „Motor” i rzeszowskimi „Nowinami”, m.in. rozdawał odblaskowe opaski, poprawiające widoczność pieszych po zmierzchu.
Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires region EMEA. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Marka Dunlop jest sponsorem kalendarza na 2009 rok, który zostanie dołączony do całego nakładu (70 tys. egz.) miesięcznika „Auto Moto”. Kalendarz będzie nawiązywać tematycznie do największych wydarzeń w sportach motoryzacyjnych, z którymi związany jest Dunlop, m.in. wyścigów na ¼ mili, Le Mans, czy serii wyścigowej DTM. Dodatkowo dla marki Dunlop zostanie przeprowadzona kampania w internecie, która rozpocznie się w połowie października i potrwa 2 tygodnie.
Dunlop, marka należąca do koncernu The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym ze światowych liderów produkcji opon klasy high i ultra-high performance. Doświadczenie w sportach motorowych pozwala na opracowywanie innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w oponach używanych do codziennej jazdy. Stawiając sobie za cel osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy, Dunlop oferuje wszystkim kierowcom jakość i wytrzymałość właściwą najnowszym generacjom technologii dostępnych w przemyśle oponiarskim, w tym opony z technologią RunOnFlat, które zakładane są w tak cenionych samochodach jak BMW 1 czy BMW 5. Opony Dunlopa oferowane są jako wyposażenie oryginalne takich marek, jak Alfa Romeo, AMG, Bentley, BMW, Jaguar, Lexus, Mercedes, Porsche czy TVR.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 26 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 70.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Źródło: Goodyear