Niezależna, światowa organizacja Superbrands po raz drugi uhonorowała markę Bridgestone tytułem jednej z najlepszych i najsilniejszych marek na rynku.
Bridgestone, dzięki wieloletniemu zaangażowaniu w sporty motorowe, jak również poprzez organizację światowej kampanii na rzecz bezpieczeństwa drogowego Pomyśl, zanim usiądziesz za kierownicą, zapracował na reputację wiodącego producenta oponna świecie.
Marka, pozycjonowana w segmencie premium, zdobyła wyjątkowo silną pozycję na europejskim rynku i jest utożsamiana z: najwyższą jakością, bezpieczeństwem oraz sportowym stylem. Wyjątkowość opon Bridgestone wielokrotnie potwierdzano, przyznając im najwyższe oceny w niezależnych testach, prowadzonych przez organizacje oraz redakcje motoryzacyjne z całego świata.
Organizacja Superbrands od 14 lat docenia solidne i wyraziste marki z 85 krajów. Każdego roku niezależni eksperci biznesowi nominują do tytułu Superbrands te najbardziej wyjątkowe, które następnie podlegają ocenie jury, składającego się z dziennikarzy biznesowych oraz specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR. Każda ze stu marek wybranych w pierwszym etapie, zostaje oceniona według kryteriów: świadomość marki i jej dopasowanie, długowieczność oraz lojalność klientów.
Tegoroczna edycja plebiscytu Superbrand odbywa się w Niemczech po raz czwarty. Patronat nad inicjatywą objęły: Welt am Sonntag oraz n-tv. Obok Bridgestone, markami uhonorowanymi tytułem Superbrands w edycji 2009/2010 zostały: Persil, Lufthansa, Deutsche Bank, Karstadt, Lego, DHL, Leifheit, Thomy, Miele, C&A oraz Schwarzkopf.
Źródło: Bridgestone