Bridgestone wprowadza dwie nowe opony, opracowane specjalnie z myślą o środkowoeuropejskich warunkach zimowych. W obu modelach zastosowano nową technologię nacięć lameli dla poprawy osiągów oraz zwiększenia obszaru kontaktowego z podłożem.
Sztywne klocki zapewniają doskonałe prowadzenie oraz dużą stabilność pojazdu zimą, a nowa, najwyższej klasy mieszanka - wyjątkową przyczepność w każdych warunkach pogodowych.Zarówno LM30, jak i LM35, wypadły rewelacyjnie w testach środowiskowych Bridgestone. Zapewniają do 16% mniejsze opory toczenia, obniżone o 2,5% zużycie paliwa oraz redukcję emisji dwutlenku węgla o 4,5g/1km*.
LM30
Niezwykle wytrzymała opona, zapewniająca doskonale wyważone osiągi na śniegu i mokrej nawierzchni.
• zwiększona przyczepność i maksymalna kontrola na śniegu
• krótsza droga hamowania i lepsze prowadzenie na mokrym
• niezawodność i pewność w każdych warunkach pogodowych
Nacięte rowki 3D Washboard
Nowa technologia nacięć zastosowana w centralnym żebrze poprawia osiągi i usztywnia klocki dla zapewnienia wyjątkowej stabilności w warunkach zimowych.
Duża przyczepność centralnych klocków
Duże zagęszczenie nacięć w obszarze centralnym opony dla maksymalnego efektu „wgryzania” oraz przyczepności na ubitym śniegu i lodzie.
Wyżłobienia w kształcie litery Z
Połączenie żeber opony z centralnymi rowkami oraz duże zagęszczenie nacięć pozwalają na odprowadzanie śniegu we wszystkich kierunkach jazdy.
LM35
Najwyższe osiągi i wysoka precyzja kierowania na mokrej i suchej nawierzchni dla pojazdów o dużej mocy silnika.
• wysokie osiągi
• znakomite prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni
• stabilność i pełna kontrola przy wysokich prędkościach
Cztery szerokie rowki pozwalają na wydajne odprowadzanie wody i błota pośniegowego z obszaru kontaktowego opony z podłożem.
Trójwymiarowe nacięcia klocków
Redukują zawirowania wody na czole klocków odprowadzających i zwiększają odporność na aquaplaning. Podłużne rowki boczne
Podłużne rowki na klockach barkowych zapewniają maksymalną stabilność w zakrętach.
Źródło: Bridgestone