Continental rozszerza ofertę regionalnych opon drugiej generacji.
Nowa opona HSR2 XL na oś przednią dzięki nośności osi do 10 ton jest przystosowana do wykorzystania również w nadchodzącej generacji ciężarówek spełniających europejskie normy emisji spalin Euro 6. Odnosząca sukcesy opona do naczep HTR2 będzie natomiast dostępna również w rozmiarze o wysokości profilu 55, do wykorzystania w przyczepach zoptymalizowanych pod względem ładowności.
Jeden z niekwestionowanych bestsellerów w ofercie opon do samochodów ciężarowych Continental został jeszcze bardziej wzmocniony, i to dosłownie. Do szczególnie ekonomicznych opon regionalnych na oś przednią - HSR2 w rozmiarze 385/65 R 22.5, 315/70 R 22.5 i 315/80 R 22.5 dołączyła najnowsza wersja XL z maksymalną nośnością 10 ton na oś. Nowa opona XL jest odpowiedzią na wprowadzenie nowoczesnych silników Euro 6 z cięższymi systemami do oczyszczania gazów wydechowych.
Dzięki zastosowaniu specjalnego procesu nawijania opasania, opona HSR2 XL jest szczególnie dobrze dostosowana do wykorzystania w pojazdach z wysoko usytuowanym środkiem ciężkości. HSR2 XL ma imponującą, sztywną strukturę, poprawiony opór toczenia i znacząco wydłużony czas użytkowania.
Nowa opona HTR2 w rozmiarze 385/55 R 22.5 to odnowiony produkt przeznaczony do wykorzystania w zoptymalizowanych pod względem ładowności przyczepach i naczepach. Zmniejszenie profilu opony HTR2 do rozmiaru 55, pozwala na zwiększenie całkowitej wysokości naczepy o 35 milimetrów. Ta dodatkowa przestrzeń ładunkowa daje prawdziwą przewagę konkurencyjną w przypadku transportu kontenerów oraz innych dużych ładunków.
W projekcie nowego typu opony szczególną uwagę zwrócono na przeniesienie zalet opon z rodziny HTR do nowych opon o niskim profilu.
Nowe regionalne opony przednie HSR2 XL są dostępne w rozmiarach 385/65 R 22.5,
315/70 R 22.5 i 315/80 R 22.5. Opony do przyczep HTR2 do transportu dużych ładunków są dostępne w rozmiarze 385/55 R 22.5.