Continental, przyznał serwisowi Point S UNIGUM w Grudziądzu nagrodę Fair Play za świadczenie najwyższej jakości usług serwisowych oraz za zangażowanie w doskonalenie obsługi klientów i rozwój sieci Conti360.
Wyróżnienie Fair Play jest nadawane Partnerowi Serwisowemu, który oprócz spełnienia podstawowych kryteriów jakościowych współpracy z Continental, wykazuje się też aktywnym wsparciem rozwoju sieci Conti360o, np. pod względem technicznym, jak też w inny istotny sposób przyczynia się do zwiększenia jakości obsługi klienta. Nagrodę może otrzymać serwis, który wychodzi z dodatkowymi inicjatywami rozwiązywania niestandardowych problemów Klientów oraz jest sumienny i lojalny wobec użytkownika flotowego i nie pozostawia go bez wsparcia w trudnych sytuacjach.
Celem przyznawania nagród Fair Play przez Continental jest wyróżnienie serwisu, którego działania znacząco wykraczają poza zakres jego standardowych obowiązków. Nagrody są potwierdzeniem przestrzegania w serwisie ogólnie przyjętych zasad kultury, etyki i profesjonalizmu w relacjach z klientami flotowymi.
„Efektywne prowadzenie biznesu w branży oponiarskiej to nie tylko dbałość o utrzymywanie płynności finansowej przedsiębiorstwa. Liczy się przede wszystkim indywidualne podejście do klientów oraz wysoka jakość obsługi. Profesjonalne podejście pozwala na budowanie zaufania klientów flotowych, a ponadto stanowi ważny element uzyskiwania przewagi konkurencyjnej firm” – powiedział Łukasz Puchała, menedżer sieci Conti360o w Continental Opony Polska.
W Polsce w ramach programu Conti3600 działa 100 warsztatów oponiarskich, w tym wszystkie serwisy stacjonarne i mobilne Point S Unigum.