Operatorzy, zamawiając nowe pojazdy DAF, mogą otrzymać opony Goodyear ULTRA GRIP MAX S na oś kierowaną i ULTRA GRIP MAX D na oś napędzaną w rozmiarze 315/70R22.5 i 315/80R22.5. To bardzo dobra opcja dla flot, których ciężarówki pracują w trudnych warunkach zimowych.
DAF jest pierwszym producentem, który wybrał najnowsze opony zimowe Goodyear ULTRA GRIP MAX jako opcjonalne wyposażenie fabryczne swoich ciężarówek.
„Cieszy nas, że nowa linia ciężarowych opon zimowych, wprowadzona do oferty Goodyeara w tym roku, zyskała uznanie tak ważnego producenta jak DAF, który zarazem jako pierwszy wybrał nasz produkt na wyposażenie fabryczne swoich aut. Decyzja ta potwierdza znakomite zimowe parametry nowych opon ciężarowych ULTRA GRIP MAX” - powiedział Peter Platje, dyrektor ds. sprzedaży opon ciężarowych na pierwsze wyposażenie, Goodyear Dunlop w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. „Mobilność jest jednym z najważniejszych czynników dla operatorów pojazdów ciężarowych, szczególnie zimą. Klienci, którzy wybiorą nowe ciężarówki DAF otrzymają najlepsze opony, stworzone z myślą o pracy w najtrudniejszych zimowych warunkach, spotykanych szczególnie w krajach skandynawskich, Rosji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii i innych” – dodał P. Platje.
Opony ULTRA GRIP MAX S na oś kierowaną i ULTRA GRIP MAX D na oś napędową zostały oznaczone symbolami trzech szczytów górskich i płatka śniegu (3PMSF), jak i M+S. Oznaczają one, że nowe ogumienie jest przystosowane do pracy w najtrudniejszych warunkach zimowych. Co ważne, opony spełniają wymogi oznaczenia 3PMSF nawet po zużyciu bieżnika do połowy. Ponadto nowa linia opon zimowych ULTRA GRIP MAX zapewnia do 40% więcej przyczepności przy zużyciu bieżnika do połowy oraz o 15% dłuższe przebiegi. Nowe ciężarowe opony zimowe Goodyear to propozycja dla operatorów flot, którzy chcą utrzymać ciężarówki w ruchu i zapewnić swoim kierowcom poczucie pewności bez względu na warunki drogowe.