Zespół rajdowy KAMAZ-master przetestuje system ContiPressureCheck
Sztuczna inteligencja w produktach Yokohama
Yokohama, japońska marka opon premium, opracowała innowacyjną technologię tworzenia materiałów gumowych. Rozwiązanie bazuje na przetwarzaniu informacji i wiedzy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Zdaniem japońskich inżynierów, nowa technologia przyczyni się do radykalnego zwiększenia dokładności i tempa projektowania materiałów z gumy, w tym opon, które będą wyróżniać się niespotykanymi dotąd wskaźnikami wydajności.
Continental z tytułem Superbrands 2018
Continental oficjalnym partnerem Tour de France
Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, z początkiem 2018 roku zostanie oficjalnym partnerem Tour de France. Umowę sponsorską oficjalnie podpisali Christian Prudhomme, Dyrektor Generalny Tour de France oraz Nikolai Setzer, członek Zarządu Continental AG. Kontrakt będzie obowiązywał przez najbliższe pięć lat.
Nowe Audi A8 na oponach marki Goodyear
Goodyear z dumą informuje, że opony Eagle F1 Asymmetric 3 i UltraGrip Performance Gen-1 zostały wybrane przez Audi na wyposażenie fabryczne modelu A8. Wszystkie produkty amerykańskiego koncernu będą nosić oznaczenie AO (i AO1), które informuje, że zostały zatwierdzone przez Audi jako oryginalne wyposażenie pojazdów tej marki.
Nokian zacieśnia współpracę z producentami samochodów z Europy Środkowej
Goodyear pozostaje wyłącznym dostawcą opon dla NASCAR
NASCAR i Goodyear przedłużyli wieloletnią umowy sponsorską, w ramach której amerykański koncern będzie wyłącznym dostawcą opon dla trzech najważniejszych serii krajowych wyścigów, a produkty marki pozostaną „Oficjalnymi Oponami NASCAR”. Przedłużona umowa kontynuuje rozpoczętą w 1954 roku, ponad sześćdziesięcioletnią nieprzerwaną współpracę. Co ciekawe, to jeden z najdłużej trwających programów sponsorskich w dużych dyscyplinach sportowych.
Goodyear Wrangler All-Terrain z tytułem Opona Roku 2017
Ciężarowe opony BFGoodrich wchodzą na europejski rynek
Marka BFGoodrich, która od ponad 100 lat jest światowym liderem ogumienia off-road i znanym producentem opon osobowych i ciężarowych, wprowadza na europejski rynek gamę opon do pojazdów ciężarowych i autobusów przeznaczoną do wszystkich typów zastosowań – transport dalekobieżny, regionalny, mieszany i pasażerski – do użytku przez cały rok. Opony ciężarowe BFGoodrich były dotychczas dostępne na innych kontynentach, zaś do sprzedaży w Europie trafią na początku 2018 roku.
Goodyear i Dunlop zdominowały testy opon zimowych
Opona Bridgestone DriveGuard Winter doceniona w teście Motor
Continental inwestuje w bezpieczeństwo cybernetyczne auta
Continental, stale rozwija technologie cyfrowe, które zapewnią ochronę przed szkodliwymi włamaniami do systemów sterowania pojazdów. W celu podniesienia swoich kompetencji oraz rozszerzenia możliwości produkcyjnych niemiecka firma technologiczna kupiła izraelski start-up Argus Cyber Security – światowego lidera w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego w samochodach osobowych i użytkowych.
Nowa opona motocyklowa Dunlop przeznaczona na tor i drogę
Dunlop rozszerza ofertę opon motocyklowych dedykowanych dla segmentu hypersport o oponę SportSmart TT. Nowy produkt odpowiada na potrzeby motocyklistów jeżdżących na najnowszych motocyklach sportowych i wyczynowych, którzy chcą wykorzystywać te same ogumienie na torze i drodze. Opony zadebiutują na rynku w marcu 2018 r. i będą czwartym nowym produktem brytyjskiej marki w tej kategorii, wprowadzonym w ostatnich miesiącach na rynek.
Jak poprawić widoczność na drodze?
Total odpowiada na wyzwania downsizingu
Opony całoroczne Goodyear wybrane przez Audi
Continental ponad 700 razy na szczycie testów opon
Od 2007 roku eksperci z automobilklubów, magazynów motoryzacyjnych i niezależnych instytucji przeprowadzili przeszło 850 testów ogumienia. Opony Continental zdobyły najwyższe noty w ponad 700 z nich i niezmiennie od dekady są najwyżej ocenianymi oponami letnimi oraz zimowymi we wszelkich rankingach!